viernes, 4 de mayo de 2007

Aurkezpena / Presentacion

"Zergatik?" da askok egin didaten galdera. Eta "Zergatik ez?" diot nik. Ez dago erantzun garbia eta bakarra. Ez noa ez inorren ihesi eta ez ezerren ihesi. Hori argi eta garbi. 4 hilabete hauetan nere asmoen artean : lurralde diferenteak ezagutzea, bertako eta bidaiari gisa dabiltzanak ezagutu era berean, kirola goizean goizetik praktikatu eta gozatu horrek ematen diten sentsazioa; nere oraingo egoera beste ikuspuntu batetik ikusi eta ziurrenik gehiago baloratzea iritsiko naizen iruipena daukat, eguneko bidea prestatu, helmuga erabaki ta bertara iritsi, egunero egun berri bat eta... hainbat gauza gehio. 4 hilabete era hontara pasatzea ona deritzot. Kapaz ikusten det nere burua. Nahi det ta uste det ez dala gehiegi eskatzea. Orduan... zergatik ez?

Bidaia abenduan hasi nintzen prestatzen. Baina ez hori bakarrik: baita gozatzen ere! Danak izaten ditugu nora ezean gabiltzan momentuak. Baina horiek saihestu egin beharko genituzke. Beharrezkoa, edo behintzat oso komenigarria iruditzen zait helburuk finkatzea : pribatuki edo publikoan, epe motzean edo luzean, lanean, familian, kirolan... bizitzan bere osotasunean. Helburu bat finkatu gabe zaila da helburu hori betetzen.

Bidaietan idazteko ohitura daukat. Baina beti neretzako. Oraingoan ere neretzako izango da baina baita irakurri nahi duen ororentzat. Blog hau izan dadin bidaiaren laburpen eta oroigarri! Ta zuek, lagun ta familia, interesgarria edota entretenigarria aurkitzen badezue tarteka bada ere, hala balitz... hori poza hartuko nukeena! Aurrera ba!

**************************************************************

"Por que?" es la pregunta que mas me han hecho. Y "Por que no?" respondo yo. No hay una respuesta
unica. No voy huyendo de nada ni de nadie. Eso que quede claro. En estos 4 meses entre mis intenciones estan : conocer diferentes paises, su gente y los que tambien esten de paso como yo, practicar deporte desde la manana y gozar con lo que eso supone, observar mi situacion actual desde otro punto de vista que posiblemente me haga valorar mas mi "rutina" de ahora, preparar la ruta diaria, decidir el destino y llegar a el, cada dia sera un nuevo dia y... varias cosas mas. Pienso que es positivo pasar asi los proximos 4 meses. Me veo capaz. Quiero hacerlo, y pienso que no es demasiado pedir. Entonces... por que no?

El viaje lo empece a preparar en Diciembre. Pero no solo a prepararlo: tambien a disfrutarlo! Todos tenemos momentos en los que vamos un poco a la deriva. Pero creo que habria que intentar evitarlo. Me parece necesario, o por lo menos muy conveniente, fijarse objetivos : tanto en privado como en publico, a corto o largo plazo, en el trabajo, en la familia, en el deporte, en la vida en general. Es dificil conseguir un objetivo sin haberlo fijado antes.

Tengo costumbre de escribir en los viajes. Pero siempre para mi. Esta vez tambien sera para mi pero tambien para todo el que quiera leerlo. Que este blog sea el resumen y recuerdo del viaje! Y vosotros, familia y amigos, si lo llegais a encontrar interesante o divertido aunque solo sea de vez en cuando, si fuera asi... yo encantado! Que empiece ya!